Digitaalisessa opetuksessa tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja

Olen opettanut englantia verkossa vuodesta 2008 lähtien ja tuottanut myös nettipohjaisia opetusmateriaaleja. Syksyllä 2015 aloitin Promentorin kouluttajana Espoon työväenopistolla asiakaspalveluenglannin ...
Read More

Miksi digiloikan hyppääminen on haastavaa?

Helmikuun blogikirjoituksessa toimitusjohtaja Juha, koulutussuunnittelija & kouluttaja Tiina ja asiakastukihenkilö Antti kirjoittavat siitä, mitkä ovat Promentorin havaitsemat digiloikan jarrut kielikoulutuksessa ...
Read More

Miten digitaaliset kielimateriaalit voisivat auttaa ammattiurheilijaa kotoutumaan?

Jääkiekon ystävänä olen usein miettinyt, kuinka seurat voisivat auttaa pelaajaa sopeutumaan elämään Suomessa. Vai onko sopeutuminen täysin pelaajan omalla vastuulla? ...
Read More

Mitä hyötyä verkosta on kielten opetuksessa?

Tulevaisuudessa verkon käyttö opetuksessa epäilemättä lisääntyy entisestään. Monet opettajat näkevätkin verkkomateriaalin hyvin tervetulleena lisänä opetukseen. MUTTA se ei ole lähiopetusta ...
Read More

Kielikoulutus siirtymässä osin verkkoon?

Nykyään olen päässyt kouluttamaan yhä enemmän myös verkon kautta. Opiskelijoilta on tullut positiivista palautetta siitä, että etäkoulutus on hyvää harjoitusta ...
Read More

Promentor-kouluttajan kynästä

Kaksi ja puoli vuotta sitten sain kipinän hakea Promentorille töihin nähtyäni artikkelin yrityksestä Talouselämä-lehdessä. Yritys kiinnosti heti, sillä näen, että ...
Read More

Miksi Mika ei opi englantia?

Mika työskentelee suuressa kansainvälisesti toimivassa yrityksessä asiantuntijatehtävässä. Yrityksen työkieli on englanti, jota Mika ei vuosien kouluttautumisen jälkeen ole oppinut, joten ...
Read More

Parempia oppimistuloksia!

Selkeä perusviesti ammatikseen kouluttavalta on, että digitaalista oppimisympäristöä tulisi hyödyntää enemmän – niin hyviä tulokset ovat, ja niin paljon tehokkaampaa ...
Read More